zondag 30 december 2007

Kerstmis deel 2...









Gisteren was het Kerstmis!
Gisteren?
Kerstmis???
Kerstmis was toch de 25e zul je nu denken?

En inderdaad, dat klopt! Kerstmis was de 25e, en zal normaal gezien altijd de 25e blijven, maar voor onze familie dit jaar OOK op de 29e!

Het was namelijk absoluut onmogelijk om iedereen bij elkaar te krijgen op de "echte Kerstmis" en dus hebben we maar een paar dagen valsgespeeld! ; )
Het is nooit erg om er een extra feestje bij te verzinnen natuurlijk...

Maar het was er niet minder plezant door.
Er waren hapjes, champagne, nog meer hapjes, ...

En natuurlijk ook pakjes!
Want daar draait het kerstfeest tenslotte toch wel een klein beetje om! ; )
Mijn jongste zus had ervoor gezorgd dat niemand zomaar zijn/haar pakje zou krijgen.
Voor elk pak moest er een opdracht gedaan worden...
En onder het motto "je krijg niets voor niets" moesten nonkels, tantes, neven, nichten, zussen en liefkes uitbeelden, proeven, tekenen, raden, ... dat het een lieve lust was om toch nog hun welverdiende cadeau in de wacht te slepen!
Je moet er iets voor over hebben he! ; )

Iedereen heeft zich gisteren volgens mij heel kostelijk geamuseerd!

Maar eigenlijk was er bij heel de groep maar één echte vedette aanwezig: Liam, het zoontje van mijn nicht Birgit en haar man Niki.

De grote jongen is ondertussen 6 maanden oud geworden en wordt dus door iedereen geknuffeld, vastgehouden, gekieteld en geaaid! ; )

Als er dus iemand in van het gezelschap plannen had om de show te stelen dan kon ie maar beter ineens iets anders verzinnen.

Er kan er maar één de baas zijn en bij ons was dat nu toevallig een baby van een half jaar oud!
; )
Hij is de mascotte van de familie, en zo hoort het eigenlijk wel!
Ik ben eens benieuwd wanneer ik hem terug ga zien!
Hopelijk niet pas met Kerstmis want dan staat er ineens een grote peuter voor mijn neus! ; )

Groetjes!!!

Geen opmerkingen: