dinsdag 15 januari 2008

Comback van het "testje van de dag!"

Ongeveer een maand geleden had ik het fantastische idee om een nieuwe rubriek te starten...
Het "testje van de dag"
Ik moet toegeven dat ik deze rubriek een héél klein beetje verwaarloosd heb! ; )
Maar hier is hij terug, en vanaf nu (écht waar beloofd!) alle (of toch de meeste...) dagen! ; ) Vandaag is ie beter dan ooit tevoren met een bonusspelletje!
Het eerste testje test je Reis-IQ...
Het is nu eenmaal héél erg belangrijk om in de winter af en toe is héél ver af te dwalen naar een land waar je waar je waarschijnlijk nooit zal komen. ; )
Velen onder ons zijn nu bezig met een maand lang hun "algemeen IQ" tot het uiterste te drijven. Maar weten jullie ook wat de hoofstad van Namibië is? Of waar San Juan ligt? Test het in Do you know your world???
Ik wist het liggen en heb daardoor een reis IQ van 102... Niet slecht vond ik zelf. Al heb ik toch wel een héél klein beetje geluk gehad! ; )
In het tweede testje gaan we, zaols een échte wetenschapper je DNA samenstellen. Je hoeft alleen niet zo lang te wachten voor je de uitslag van de test hebt. Die zie je namelijk meteen...
In de vorm van foto's!
Check hier je DNA in foto's!
en dit hier is MIJN RESULTAAT
Ik denk wel dat het klopt...
En ja, ik weet het, ik had nog een spelletje beloofd...
Heel simpel, maar zoals veel van dit soort spelletjes enorm zenuwslopend!
Ik ben tot de zevende level geraakt en dan heb ik het voor eens en voor altijd opgegeven... ; )

Groetjes en tot binnenkort!

Geen opmerkingen: