zaterdag 19 januari 2008

Blokken... Pffffffffffffffffffff (en testje van de dag!)



Vandaag heb ik afgezien! Ik ben Methodiek Maatschappelijk Werk aan het blokken... Niet gemakkelijk, ontzettend veel en waarschijnlijk ben ik veel te laat aan begonnen! : (
Het wordt dus SPANNEND maandag om 8u 's morgens!
Nog zo iets! Wie doet er nu in godsnaam examen om 8u??? Dan moet ik ongeveer in het midden van de nacht opstaan! ; ) Achja! Ik ben er bijna van af! Nog maandag één examen en dan nog woensdag één. Het ziet er dus toch allemaal wel redelijk goed uit e! En dan heb ik dus een paar dagen welverdiend verlof! En dan vertrek ik naar Edinburgh met de klas. Superplezant gaat dat worden! Het is een "studiereis" maar er gaat genoeg plezier gemaakt worden ook! ; ) Daar zullen we wel voor garant staan...
Het gaat ook een beetje raar zijn, want na deze reis gaan we allemaal onze eigen weg op.
Eerst nog stage tot het einde van het jaar en dan voor velen het echte leven: werken! : )
Maar eerst nog even blokken en dan héél hard genieten van de reis!
Een uitgebreid verslag en massa's foto's volgen zeker! ; - ) En dan nu:
Het testje van de dag!
En het thema is snoep. Ik snoep me namelijk te pletter de laatste dagen! Stress zeker!? Dan werkt niets beter dan een goed stuk chocolade en massa's koffie... Ook een snoeper? Raad dan de verpakking... Ik was (verrassend) goed en haald 9/10!

Groetjes en tot snel!

1 opmerking:

Kirsten zei

Ik ben een echte snoepkont blijkbaar, want ik haalde 10/10. Welke had jij fout dan?