zondag 23 december 2007

Alleen, thuis, niks te eten en pintentest! ; )








Vandaag heb ik niet zoveel te vertellen... Behalve dan dat ik volledig aan mijn lot overgelaten ben! ; ) Niemand thuis, geen eten (buiten ne simpele pizza!), geen lekkere tussendoortjes,... En het ergste van al, ik moest heel den dag studeren! Ok dit is het lot van elke student momenteel! Maar toch had het plezanter geweest als ik zo af en toe is een koekje met een koffietje had kunnen pakken als ontspanning! : ) Achja, de miserie is nu achter de rug e! En morgen is het Kerstavond! Veel eten, veel drinken en vooral ontspannen! En wat dat veel drinken betreft: hier ff een testje om te zien of het allemaal wel in orde komt morgenavond! ; )
Dit is mijn resultaat...
Ik zal het maar met een korreltje zout bekijken zeker!

Ahja, zoals ge al wel gezien zult hebben: de foto's hebben NIKS te maken met den titel, maar het is winter in mijnen hof! En winter kan soms wel is schoon zijn dus ik wou dat heel even laten zien! : )


Groetjes!!!

1 opmerking:

nadine paduart zei

Winter bij jou IS mooi...