maandag 17 december 2007

Winterblues












Pffff...Vanmorgen opgestaan met ferme winterblues! Kan al eens gebeuren natuurlijk... Buiten is het ijskoud en binnen behoorlijk warm! Maar eerlijk gezegd, winter of zomer, ik denk dat het eerder examenblues is waar ik vandaag last van heb! Deadlines afwerken, beginnen blokken, stressen tot en met! Achja! Niks aan te doen... Hoort nu eenmaal bij het studentenleven... :-( Maar om het in deze koude en donkere dagen toch iets dragelijker te maken kijk ik af en toe toch eens naar zomerfoto's... Daar krijg ik het op slag een stuk warmer van! ; ) De bovenste foto is getrokken op een Gulet, een typische houten boot in Turkije. Een zalige reis was dat waarin we (ik en mijn liefke Kirsten) een goeie week op deze boot de kusten rondom Bodrum hebben verkend!
De andere foto's zijn deze zomer in september getrokken. Toen ben ik samen met haar naar Kreta geweest. Ook echt zaaalig!

1 opmerking:

Kirsten zei

Het waren schone tijden hé!
;o)