maandag 17 december 2007

Kerstmis vs Winterblues









De "winterblues" is over! ; )
Niet omdat het nu plotseling minder koud is of omdat ik minder werk heb. Maar gewoon omdat ik daarnet even opkeek en de kerstboom zag staan.
Het deed me beseffen dat het eigenlijk nog niet zo slecht is dezer dagen. Er breken weer dagen aan van MASSA'S eten, gigantisch veel drinken, onozele kerstmarkten met Glühwein en jenever en uiteraard de bijhorende en niet weg te denken eindejaarsmuzieklijstjes op alle radioposten.
Of je nu een overtuigde StuBru luisteraar bent (en dat ben ik!), een doorwinterde Donna'er of een fanatieke Q-music-man, je kan er niet onderuit!
Maar het allergrappigste aan heel het kerstgebeuren vind ik gewoon de gedachte dat nu over heel de wereld (of toch een groot deel ervan) miljoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenen dennenbomen versierd staan in de huizen van de mensen. Grote, kleine, dikke, dunne, echte, plastieken, met slingers of met bollen, met kunstsneeuw of met engelenhaar... Iedereen heeft zijn exemplaar! Daarom een fotootje van het onze, ons eigenste echte, maar valse exemplaar dat nu voor 3 weken in onze living staat. En sinds dit jaar hebben we er nog iets bij... Niet mijn keuze maarja... Niets aan te doen... Helemaal achteraan de foto van onze tuin zie je het, ons persoonlijke lichtgevende rendier! ; )
Kerstmis, een tijd waarin even alles mag en niks te gek is! Foto's van het lichtgevende beestje volgen later...
En wat het vogeltje betreft, dit beestje kwam gewoon even pauzeren op een tak voor mijn raam. Mijn fototoestel lag in de buurt dus dan heb ik maar een fotootje gegetrokken...



2 opmerkingen:

Kirsten zei

hah!
Ik heb nog iets ontdekt, dat liedje is hetgeen da wij gebruiken in ons videoproduct. Wel een iets meer lounge versie. Grappig hé!
:o)

Anoniem zei

Euhm ... ofwel is de kerstman langs geweest met veel gluhwein ofwel is dat rendier ervandoor!!! Ik zie het alvast niet in jullie tuin op de foto, tenzij het juist een plonske is gaan pakken in het zwembad? ;o)